Fandom

Аваль/Відгуки, коментарі

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Aval 01.jpg

Лого з офіційного сайту

На їхньому сайті

Запитання та відповіді

Розділ містить у собі найбільш типові запитання, що частіше за все задають наші клієнти, і відповіді на них фахівців банку. Крім того, значна частина інформації, яку зазвичай потребують відвідувачі, уже є у відповідних розділах сайту.

Одержати докладні коментарі фахівців банку чи задати нові запитання ви можете, написавши листа і надіславши його за адресою info@aval.ua. Ми намагатимемося відповісти на них максимально оперативно.

Ваші запитання, відгуки, зауваження дуже важливі для нас. Зміст усіх розділів сайту постійно оновлюється, у тому числі враховуються запитання відвідувачів.

І УСЬО!

Прес-центр

Прес-центр Райффайзен Банку Аваль пропонує вашій увазі постійно оновлювані новини банку та його дочірніх компаній, а також вибірку топ-новин України та світу від провідних інформаційних агентств — «Райффайзен Банк Аваль-дайджест». Про усі ці новини ви можете систематично дізнаватися на сайті банку чи підписатися на них і регулярно одержувати на зазначену вами адресу електронної пошти.

Крім того, тут ви можете знайомитися з інформаційними матеріалами — статтями про Райффайзен Банк Аваль, його діяльність і послуги, інтерв’ю з керівниками банку, коментарями фахівців у регіональних та у всеукраїнських засобах масової інформації.

Служба PR та корпоративних комунікацій

01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9 ел. пошта: press@aval.ua Контактні особи: Леонід Зябрев, Вікторія Міхалевська

Інтернет-банкінг

Система «Інтернет-банкінг» дозволяє управляти рахунками як у національній, так і в іноземній валюті й одержувати всю необхідну інформацію про рух коштів по ним у будь-якій точці світу:

  • —у режимі on-line (через мережу інтернет)
  • —у режимі off-line за допомогою PC-Банкінгу (у випадку обмеженого доступу до інтернету або його відсутності)

Наші клієнти:

  • —проводять платіжні операції за лічені хвилини, у т.ч. в межах обслуговування складних фінансових систем;
  • —забезпечують можливість роботи з платіжними документами одночасно для декількох співробітників, які знаходяться у різних офісах;
  • —одержують можливість обміну фінансовими документами з іншими бухгалтерськими програмами;
  • —використовують необхідну кількість електронних підписів.

Конфіденційність даних, що було передано по каналах «Інтернет-банкінг» гарантується завдяки використанню при обміні інформацією сертифікованих засобів криптографічного захисту, механізму аутентифікації клієнтів, а також постійному контролю за цілісністю інформації.

Івано-Франківськ

Заплатила "благодійну допомогу" на рахунок в Авалі у їхньому відділенні на Грушевського- 150 грн. і ще 10 грн. комісійних взяли, я впріла, ну знала що є комісійні, але не такі відсотки - друть як можуть, потім дивуються чому людям працювати з налом легше та й дешевше

Святошинський район столиці

Касательно работы Райффайзен банка АвальКасательно работы Райффайзен банка Аваль.Очень печально,что в в Банке с таким именем и репутацией нет курьеров!И Лавренчук В.М.,не удосужился обеспечить доставку продуктов Банка по отделениям.

На своем примере : Заплатил за продление карты, в Святошинском Отделении Райффайзен Банка Аваль,Visa Electron 180 гривен. Клятвенно пообещали за 2 недели сделать карту.Прошло 3 недели,карты нет,ссылаются на почту,мол плохо работает.

Было бы понятно если я обратился на вокзале в ларек с пирожками,но ведь это БАНК И СЛОВО НАДО ДЕРЖАТЬ !Репутация складывается из мелочей !

Хто вже працював в Авалі

Отрицательные стороны компании

сотрудников совершенно не ценят - а если еще и начальник самодур попадется (таких "я - начальник, ты - дурак", увы, хватает) - то лучше сразу увольнятся, а то некоторые премию и з/п по принципу "нравится/не нравится" делят. перспектив карьерного роста - никаких, о повышении з/п - даже не стоит поднимать вопрос, ответ: "не нравится - никого не держим". по поводу сокращений - то после кризиса все как на пороховой бочке. хотя кому как с начальством повезет, тут уже от банка не зависит... профсоюзные взносы снимают ежемесячно, но какие-то поездки и т.п. - в основном для "избранных", из числа того-же профсоюзного комитета.

Негатив-2

  • Отсутствие перспектив как в зарплате, так и в карьерном росте
  • Непрофессионализм и хамство руководства
  • Ни в коем случае не идите работать в Департамент закупок - там удерживаются только те, кто профессионально лижет ж... руководству и помогает этому самому руководству обворовывать банк на весьма нехилые суммы

Негатив-3

(орфография аффтора)

а теперь о реальном!.... устроиться, как и во всех банках ты туда можешь исключительно если просто визуально нравишься - в принцыпе по той же причине тебя и увольняют, (ну а если правильно себя ведешь - то сокращают). работаешь определенно на одном участке и если тебе повезет с руководством, а это крайне редко (потому что если ты в модном департаменте - для руководства ты просто "астробайтер") тебя могут посвящать в некоторые електронки, чему ты безумно рад. по крайней мере ты после этого можешь ответить др коллегам чем вообще занимается твой отдел... коллективы все дружные до удаса, в прямом смысле слова. все тебе рады и даже без твоей инфы все о тебе знают!! каждые три месяца метешься в сомнениях - о начислении премии, после которой немного хочется жить . насчет зарплат - это как я понимаю вообще вопрос за пятью замками спрятам- и с удовольствием хочеться его раскрыть- главный спец получает от 3 до 10 тыс в месяц. и это самая главная проблема!(потому что повышение тебе светит увы только в другом банке)!!!!! - когда ты работаешь уже 4-ый год за 3,500 а на работу берут из пшивого какого то банка такого же главнго только на 8000 с каждым днем у тебя нарастает просто непроизвольный вопрос - какого я его еще и учить должна??(и вопрос быстро проявляется на твоей физиономии)?? ведь он елементарных функций не знает в аксесе, а слова трансмастер или транзакция вообще еле выговаривает. вот и работаешь - время от времени убивая время за кулером или в буфете. причину моего сокращения сформулировали начальниГи дополняя друг друга короткими фразами, после которых мне просто стало их жалко, никогда еще так руководство не подбирало слова чтобы со мной вести переговоры, так что подписала я все с улыбкой и даже жалко не было.

Примітки

Випадкова вікі