FANDOM

Fofydja 02.jpeg

Фофудья!
Ісконно ґоворю вам! Фофудья!

АвстрійскийГенштаб 01.jpg

Особовий склад Генштабу відпочиває після тяжкої праці із вигадування української мови. Вглядітєсь в еті ліца

Австрійський генштаб (фоф. Австрийскій ґенштабъ, Австро-Вєнгєрскій гєнштаб, сотоНАТО гєнштаб, австро-венгєрско-польско-нємєцкій гєнштаб і подібне) – мем кумедних фофуддістів, які ним стьобуться добувають лузли з занадто серйозних укрів.

Історія

Має набагато давніше походження і знайшов своє відображення у працях російських шовіністів-великодержавників поч. ХХ ст. в Російській імперії.

Суть поняття полягає в тому, що згадані великодержавні псевдоісторики мали звичку стверджувати, що українська мова, як власне і вся українська культура і сама назва «Україна» були вигадані в Австро-Угорському генштабі з метою знищити російську культуру зсередини.

АвстрійскийГенштаб 02.jpg

Спеціалізація офіцерів Генштабу

Основні твердження діяльності

  • Генштаб вигадав українців як народ;
  • Вигадав українську мову на основі малоросійського діалекту російської мови;
  • Включив до укр.мови безліч полонізмів та неологізмів для того, щоб вона менше нагадувала російську.
  • Українство, як інструмент австрійських імперіалістів покликане розхитувати підвалини Російської імперії.
  • Українофіли – агенти австрійського генштабу.

Випливаючи з цих вищезазначених тез можна стверджувати, що:

  • Австрійський генштаб вигадав українські пісні;
  • Вигадав національні страви, архітектуру, одяг і т.д
  • Вигадав «Кобзаря» й інші поетичні і прозові твори.

Абсурдизація мему

Іноді задля надання фразі ще більшої абсурдності використовують також вираз Австралійський генштаб. Наприклад:

Что за брєдъ? Какая Украіна? Какіє украінскіє дєвушкі?

Какої украінскій народъ?
Вьі что, пропагандіруєтє ідеі австралійского гєнштаба?
Што за ЖБ-проіскі?

— [[1]]

Малопоширеним мемом стала фраза "Австро-Вернадский генштаб". Причиною її стало гнівне засудження ісконниками вчення Вернадського про ноосферу у коментах в процесі якогось хохлосрачу [1]. Термін "Австро-Вернадский генштаб" зрідка використовують фофудьїсти.

І знову австрійський генштаб, дай йому Бог здоров'я

Точніше, про "плюралізм мнєній в одной головє" (с)

Генконсул Росії у Львові (для простоти умовно назвемо його Балбес) сказав приблизно таке:

  • Генеральний консул РФ у Львові Євген Гузєєв вважає, що українську мову завезли в Західну Україну більшовики.

Про це він заявив 16 грудня (2010), виступаючи перед Генеральним консульством Російської Федерації у Львові.

"Було дві російські школи у Львові. "Російські" вони називалися, не "українські". Бо у поляків не було української мови тут. Не було ні професорів українських - всі були або австрійці, або євреї, або німці, або поляки. Українців не було, і студентів не було українців - так, трошки було", - сказав він.

  • Крім того, генконсул РФ висловив думку, що Україна була створена Австрією для того, щоб відокремити її від Росії.

"Тут була Русь - Галицька Русь, Червона Русь. Люди говорили російською, бо вони були русинами. Проект "Україна" створили австрійці для вас, щоб відірвати вас від Росії, від Русі. Розділили нас", - зазначив він. http://novynar.com.ua/politics/147093

тобто, якщо прослідкувати лінію логіки пана Балбеса,

  • 1. на початку 20 сторічча, Галичина говорила російською мовою.
  • 2. автрійський генштаб придумав українську мову і впровадив її в Галичині (це могло бути лише до 1918р.;
  • 3. між 1918р. і 1939 р.р. Галичина знову стала русинами.
  • 4. в 1939 р. більшовики зробили Галичину українцями.

Про головний висновок пан Балбес не подумав. Якщо проект Україна придумали австрійці, то чому впровадили його більшовики? Врагі народа? А! Сталін - агент автрійського генштабу!!!

http://forum.gorod.dp.ua/showthread.php?t=188365&page=1

Відповідь Ірини Фаріон

Скандально відома член ВО "Свобода" Ірина Фаріон досить емоційно відреагувала на заяви генконсула Росії у Львові Євгена Гузєєва про те, що українську мову завезли на Західну Україну більшовики. Як зазначила Фаріон, це українці створили москалів та їхню мову, проте "перший млинець, на жаль, вийшов грудкою".

Нагадаємо, Гузєєв аргументував свої слова тим, що що до приходу більшовиків західних українців вчили або австріяки, або євреї, або німці, або поляки, а не українці. За словами Генконсула, на Галичині "люди говорили по-руськи, тому що вони були русини".

Як заявила Фаріон, те, що говорить Гузєєв можна позначити тільки одним словом іншомовного походження, яке вона з етичних міркувань не хотіла б називати.

"Якщо ти розбираєшся в чомусь, як свиня в апельсині, то краще мовчати", - наголосила Фаріон.

Вона нагадала, що давні українські пам'ятки з часів Галицько-Волинського князівства і стародавні пам'ятники з часів Русі - а спочатку Русь ніколи Київською не називалася, адже це Переяславське, Київське та Чернігівське князівство, - свідчать про те, що їх мова абсолютно єдина.

"І якщо говорити про російську мову, то вона вторинна за походженням, так як у своїй основі має церковнослов'янську. У другій половині 17 століття пішла лавина українських запозичень в московську мову, яка і не називалася російською", - зазначила Фаріон.

Вона також наголосила, що "русинами" називалися всі українці - і ті, які жили на сході і на заході, адже початкова назва їх держави була "Русь".

Як зазначає Фаріон, цю назву вкрав у українців Петро I, який розіслав депеші по світу про те, що його царство не називається Московським, а зветься Росія, з наголосом на першому складі.

"А Росія - це справді грецький варіант нашої назви Русь, тому українці і русини - це тотожні назви. Тому москалів створили українці, але перший млинець, на жаль, вийшов грудкою", - зазначила Фаріон.

Проте, за її словами, для "колонізованого і змаргіналізованого розуму Гузєєва - це неприступні істини". Тому вона не доводить їх генконсулу, а просто стимулє читати літературу на цю тему.

http://tsn.ua/ukrayina/farion-vidpovila-genkonsulu-rf-ce-mi-vas-moskaliv-stvorili.html

Посилання

Виноски

  1. Де пруфлінк, млядь??

Випадкова вікі