Fandom

Але тепер бабла відгребуть!

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Від сьогодні пенсіонери отримуватимуть більше

Дата публікації 01.12.2011 | Автор Dasha Bakay

Новини економіки. 1 грудня 2011. Відповідно до Закону "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", з сьогоднішнього дня підвищується мінімальний розмір пенсії на 16 грн. - до 800 грн.

Пенсіонерам збільшили виплати

У зв'язку з цим Пенсійний фонд зробить перерахунок пенсій іншим категоріям пенсіонерів, повідомляє Сегодня.

Так, розмір підвищення інвалідам війни I групи збільшиться з 392 грн. до 400 грн., II групи - з 313,6 грн. до 320 грн., III групи - з 235,2 грн. до 240 грн., учасникам бойових дій - з 196 до 200 грн.

Також, виходячи з розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, провадиться перерахунок надбавки, передбаченої Законом "Про донорство крові та її компонентів". Її розмір з 1 грудня 2011 року становитиме 95,3 грн.

При цьому, згідно пенсійної реформи, у разі збільшення розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, розмір мінімальної пенсії за віком не підвищується, якщо пенсіонери здійснюють діяльність, пов'язану з отриманням доходу. Таким пенсіонерам пенсія перераховується після звільнення або припинення такої діяльності.

Читайте також:

  • Кужель радить матерям-одиначкам привести своїх дітей Тігіпкові
  • Мінсоцполітики визначило фактичний прожитковий мінімум – 1,054 тисячі гривень

ЄС і США вимагають від України підняти ціни на газ для населення

Випадкова вікі