Fandom

ВП влаштувався на роботу

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Військовий пенсіонер влаштувався на роботу
23.09.2010 «Консультація»

Чи зобов’язаний він повідомляти органи Пенсійного фонду про укладення трудового договору, цивільно-правового договору про виконання робіт (надання послуг) або отримання прибутку від здійснення підприємницької діяльності?

Відповідно до ст. 60 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», такі пенсіонери зобов’язані повідомляти органи пенсійного забезпечення про обставини, які зумовлюють зміну розміру пенсії або припинення її виплати.

Укладення трудового договору, цивільно-правового договору про виконання робіт (надання послуг) або отримання прибутку від здійснення підприємницької діяльності є обставинами, які спричиняють зміну розміру пенсії. Зокрема, припиняється нарахування та виплата надбавки до пенсії за вислугу років або інвалідність, передбаченої п. «а» ч.1 ст. 16 та п. «а» ч.1 ст. 24 Закону, яка виплачується лише непрацюючим пенсіонерам.

Якщо військовий пенсіонер не повідомляє ПФ про такі обставини і отримує таким чином неналежні суми (надбавки для непрацюючих пенсіонерів, індексації), пенсіонери повинні відшкодувати органу пенсійного забезпечення заподіяну шкоду.

Суми пенсій, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку пенсіонера (подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі його сім’ї тощо), можуть бути повернуті пенсіонером добровільно або стягуються на підставі рішень органу, який призначає пенсію, чи суду.

Зловживанням з боку пенсіонера вважається також неповідомлення про факт повторного прийняття на військову службу, відрахування з навчального закладу студентів, які отримують пенсію у разі втрати годувальника та інші. 

versii.cv.ua/i/yurydychni/vijskovyj-pensioner-vlashtuvavsya-na-robotu/9252.html

Випадкова вікі