Fandom

Ланос

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Daewoo Lanos — він же Дєу-Мандєу - легковий передньоприводний Пепелац із варіянтами кузова седан або хетчбек.

Історія пепелаца

  • В Україні випускається з 1998 року: спочатку ніяк, бо металобрухт везли з Кореї, а в Ілічівську ліпили докупи сліпо-глухо-німі китайці на колінах, що офіційно звалося - "методом великовузлового складання" на "Іллічівському заводі автоагрегатів",
  • а у 2004 році, коли викинули на брухт залишки заіржавілих Жужиків, у вільному кутку "налагоджено повномасшабне виробництво" на Запорізькому автомобілебудівному заводі. [[1]]
  • Чудо-Daewoo Lanos презентовано на Женевському автосалоні у 1997 році як заміна Daewoo Nexia.

Автомобіль запиляно південнокорейськими вузькоокими корейцями з мафіозного угруповування Daewoo (укр. Дєу-Мандєу) із співкамерниками Німеччини та Британщини.

  • Дизайн кузова (це ж треба! дизайн, блін) розробляло відоме італійське ателье індпошиву жіночої спідньої білизни ItalDesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро.
  • Двигуни, тупо зкоППжджені у гОпеля, доводили до ручки фахівці інжинірингового підрозділу Porsche.
  • Ходову частину тестували на полігоні технічного центру в Вортінзі (Великобританія) (можна подумати, що лайна України слабенький полігон для такого пепелацу).
  • Lanos було спроектовано і запущено у виробництво через 30 місяців.
  • Коштував він компанії 420 млн піндоських баксів. Виробництво розпочали південними вузькоокими корейцями прямо у Південній Кореї в 1997 році. Модель мала три варіянти виконання кузова: трьохдверний хетчбек, п'ятидверний хетчбек і седан. На автомобіль установлювалися двигуни робочим об'ємом від 1,3 до 1,6 л, потужністю від 75 до 106 к. с. Також створено обмежену партію Lanos Cabrio у кузові кабріолет, яка виготовлася з 1997 по 2002 рік
  • Спочатку Daewoo Lanos випускався тільки в Кореї. Проте вже в тому ж 1997 році почалося його крупновузлове складання в братній Польщі у варшавському єврейському гетто на варшавському заводі FSO («Fabrika Samohodow Osobowyh»)[1][3].
  • З 1998-го року великовузлове складання Lanos I налагодили на колінах в кооперативних гаражах Іллічівська на СП «АвтоЗАЗ-Деу». У тому ж році цю машину під ім'ям Doninvest Assol стали збирати в Росії (до 1999 року — в Таганрозі, а з 1999-го по 2000-й — у Ростові). Виробництво було згорнуто, бо москалі одразу розпізнали в сабжі сумовите лайно.
  • У 2000 році в Польщі почалося повномасштабне виробництво Daewoo Lanos і вже в 2001 році комплекти для складання цієї моделі в Україні стали надходити з заводу FSO.

Daewoo Lanos T150 седан (з 2002)

  • 30 квітня 2002 року піндоська General Motors заплатила 251 млн доларів за 42,1 відсотка акцій підприємства Daewoo. У жовтні 2002 року було створено компанію General Motors Daewoo Auto & Technology (GM DAT, GM Daewoo). У тому ж році з'явилася оновлена модель — Daewoo Lanos II (заводський індекс T150), що відрізняється іншими задніми ліхтарями і кришкою багажника. Одночасно з цим було припинено випуск Lanos I у Кореї, там на його місце прийшов Chevrolet Aveo.
  • У 2003 році компанія «УкрАвто» підписала угоду з GM Daewoo про створення на Запорізькому автозаводі повномасштабного виробництва моделей Daewoo Lanos, що включає не тільки зварювання, фарбування і складання, а й штампування кузова. З грудня 2004 року Lanos збирається у Запоріжжі з комплектуючих, що надходять з Польщі, Кореї та Румунії (остання поставляє двигуни).
  • У 2004 році припинено виробництво Lanos у версії з 3-дверним кузовом хетчбек.
  • У кінці 2008 року у Польщі припинили виробництво сумовитого лайна під назвою Lanos, а з вересня 2008 року нікому непотрібне лайно викинули в Україну - з тих пір на ЗАЗі провадиться штампування, зварювання, фарбування кузовів, складання автомобілів, а для моделі 1,3 та 1,4 л — виробництво двигунів на Мелітопольському моторному заводі (так, аноне, це той самий сумнозвісний завод, що робив двигла для Жужиків і Луїз)
  • З 2008 року автомобілі продаються під назвою Daewoo Lanos і ЗАЗ Lanos.

Того ж року Запорізький автозавод розпочав поставку машинокомплектів Lanos до Єгипту, де на місцевому заводі GM Egypt здійснюється великовузлове складання з метою випуску пепелаців для перегонів з верблюдами по місцевим лайнам.

Комплектація та регіональні особливості

салон ЗАЗ Lanos

Автомобіль виготовляється з кузовами хетчбек і седан, має кілька модифікацій: S, SE і SX. Базова комплектація S має бампери в колір кузова, повнорозмірне запасне колесо, розкладні задні сидіння в пропорції 60/40, дистанційне відчинення багажника і паливного бака (з салону), обігрів заднього скла, аудіопідготовку (динаміки, антену й увесь необхідний провід), індикатор паска безпеки водія, оббивку з тканини Laid, систему випуску відпрацьованих газів, що відповідає нормам Euro-3. У комплектації SE додається підсилювач керма, передні електросклопідйомники, фронтальна подушка безпеки з боку водія. На версію SX встановлюються передні протитуманні фари, кондиціонер і центральний замок.

На базі 3-дверного хетчбека випускалася модифікація Sport, що відрізнялася додатковими деталями обважування, 14-дюймовими литими дисками, ліхтарями і наймогутнішим в лінійці 1,6-літровим (оце МІЦЬ!) 16-клапанним двигуном.

Daewoo Lanos M 2007

У В'єтнамі базовою версією є Lanos з двигуном 1,4 л (75 к.с.). Для українського ринку Lanos оснащують двигунами 1,5 л (86 к. с.) і 1,6 л (106 к. с.). Модель з двигуном МЕМЗ-307 об'ємом 1,3 л (70 к. с.) з'явилася на ринку України з ім'ям L-1300, зараз випускається під брендом ЗАЗ Sens. Для СНД Lanos комплектують мотором об'ємом 1,5 л (86 к. с.). Машини з мотором 1,3 л (70 к. с.) в СНД офіційно не поставляються. Нещодавно на авто почали встановлювати двигуни об'ємом 1,4 л (77 к. с.) МЕМЗ-317. З усіх моделей двигунів, тільки двигуни з об'ємом 1,6 л є 16-клапанними.

Із входженням Daewoo в концерн General Motors, автомобіль також почали продавати під маркою Chevrolet. До Росії автомобілі офіційно постачаються з 2005 року під назвою Chevrolet Lanos лише з кузовом седан і двигуном 1,5 л. Улітку 2009 року в Росії розпочався продаж під новою маркою ZAZ Chance[8] з різними варіантами кузова.

Наприкінці травня 2007 року на українському автосалоні SIA '2007 Запорізький автозавод показав концептуальний автомобіль Lanos M, який планували запустити у виробництво на зміну теперішньому Daewoo Lanos у кінці 2009 року[9][10][11]. [ред.]

Будова автомобіля

Кузов

Кузов Lanos закритий, суцільнометалевий, несучого типу, у трьох виконаннях: 4 дверний седан, 3 і 5 дверний хетчбеки. Передній та задній бампери пластмасові, пофарбовані у колір кузова, але були версії з непофарбованими бамперами. Довжина автомобіля складає: седан — 4 237 мм[12], хетчбек — 4 074 мм[13], ширина — 1 678 мм, висота — 1 432 мм; колісна база — 2 520 мм. Маса спорядженого автомобіля становить 1 080—1 218 кг. Об'єм паливного бака 48 л[12].

Ходова частина

Передня підвіска типу Макферсон (хто знає, що це?), незалежна, пружинна, зі стабілізатором поперечної стійкості, з гідравлічними амортизаторними стійками. Задня підвіска незалежна, пружинна, з гідравлічними амортизаторами.

Гальмівні механізми передніх коліс дискові, із плаваючою скобою, задніх — барабанні, із пристроєм автоматичного регулювання зазорів між гальмівними колодками і барабанами. Гальмівна система оснащена вакуумним підсилювачем і регуляторами гальмівних сил у гідроприводі.

Рульове управління травмобезпечне, тільки проведення незалежних тест-драйвів чомусь херить це рекламне твердження наЧПО, із рульовим механізмом типу шестерня-рейка, на частину автомобілів установлюють гідравлічний підсилювач. У маточині рульового колеса залежно від комплектації може бути встановлено фронтальну надувну подушку безпеки, що відкривається, коли не треба, але не при аварії.

Двигуни

В Україні найбільш поширені Daewoo Lanos з 1,5-літровими 8-клапанними двигунами (86 к. с.), рідше зустрічаються 1,6-літрові «16-клапанники» (106 к. с.). Двигуни об'ємом 1,4 л (75 к. с.) і 1,5 л з 16-клапанною 2-вальною головкою блоку циліндрів (100 к. с.) призначалися для інших ринків і в Україні практично не зустрічаються.

Всі двигуни Lanos — поперечні чотирьохциліндрові рядні з системою розподіленого електронного вприскування. Вони аналогічні «опелевським» двигунам, що застосовувалися ще на Kadett E і Ascona C. Їх «мінус» — підвищена витрата палива в міському циклі[1].

На автомобілі Sens встановлюють поперечні чотирьохциліндрові 8-клапанні двигуни Мелітопольського моторного заводу: карбюраторні 1,3 л, інжектроні об'ємом 1,3 л і 1,4 л.

ЗАЗ Lanos Pick-up

І таке чудо ліпили на ЗАЗі з 2005 року

ЗАЗ Lanos Pick-up Електро 2010

У 2005 році представлено пікап Запорізького автомобілебудівного заводу ЗАЗ Lanos Pick-up з оригінальною конструкцією кузова, що складається з передка (до середніх стійок) і половини базового автомобіля Lanos, трубчастих підсилювачів панелей і склопластикового верху, що закриває воєдино всю конструкцію автомобіля[30].

На «Столичному Автошоу 2010» восени 2010 року в Києві вперше представлена нова розробка Запоріжського автозаводу — ЗАЗ Lanos Pick-up Електро. Lanos-Електро оснащено італійським електродвигуном 15 кВт і 8-ма акумуляторами, які забезпечують пробіг до зарядки орієнтовно 100 км

Випадкова вікі