Fandom

Метро 2033 / Вікі Всесвіту метро

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Метро 2033 Обклад 01.png

Цей проект присвячений всьому, що має відношення до Всесвіту "Метро 2033"

Всесвіт почався з невеличкої книжечки Дмитра Олексійовича Глуховського "Метро 2033"[1]

Анотація книги

2033 рік. Весь світ лежить у руїнах. Людство майже повністю знищено. Москва перетворилась на місто-примару, отруєне радіацією і населене химерними кровожерними і підступними чудовиськами. Деякі люди, які вижили, ховаються в московському метро - найбільшому протиатомному бомбосховищі на Землі. Його станції перетворилися в міста-держави, а в тунелях панує темрява й живе жах. Артему, мешканцю ВДНГ, належить пройти через всі станції метро, щоб врятувати від страшної небезпеки свою станцію, а, можливо, і все живе людство. Продовження в «Метро 2034»...

«Колись давно Московське метро планувалося як гігантське бомбосховище, здатне врятувати десятки тисяч життів. Світ стояв на порозі загибелі, але тоді її вдалося відстрочити.

Дорога, по якій йде людство, в'ється, як спіраль, і одного разу воно знову опиниться на краю прірви. Коли світ буде руйнуватися, метро виявиться останнім притулком людини перед тим, як він кане в ніщо.»
~
  • Якщо в рядку категорії не вказано окремо, наприклад, Категорія:Війна кротів, — зміст статті стосується книг саме Дмитра Глуховського «Метро 2033», «Метро 2034» чи ігор за цими книгами. Решта творів серії відзначена окремими категоріями.
Птеродактиль 02.jpg

Літаючі щури Метро 2033

Боєць 08.jpg

Сталкер

Література Всесвіту Метро 2033

Тут подано список книг, відібраних абсолюдно суб'єктивно: ті, що прочитали наші користувачі, при цьому книги їм сподобалися. Поступово розпочнемо завантажувати тексти і давати посилання. Поки що гугліть: це все є в інтернеті в електронному вигляді.

Виноски

  1. http://www.metro2033.ru
    «Метро 2033»: Популярна література; 2007
    ISBN 978-5-903396-03-0

Випадкова вікі