FANDOM

«На широкій полонині
Гуцул сраку чеше...»
~ Йван Франк про гірки думки горянина-українця: як би завести цього мопеда, а не пхати його у Самбір на власній спині.
«От би якби-б мені мопед
От би якби-б мені мопед!
Що я могу́»
~ Трембітко на мотив пісні "Смоуків", одразу сам не зрозумівши, про що...

Як і багато чого цінного у цьому світі, ідея створення мопеда належала Трембіткові. Коли наш герой влупав бартков об землю, і постали Карпати, на ту гору треба було б лізти. Якнайліпше до цього шпаціру підійшов би саме мопед. Навіть назва його ся привиділа Трембіткові: глянув на верховину... Мопед "Верховина". А чи не файно у нас на Прикарпатті? Але — бачить Біґ — не знайшлося тоді чоловіка, який вигадав би Двигун Внутрішнього Згоряння Двотактний. Тому ідея мопеда так довгі десятиріччя і полишила сі потаємною мрією гуцулив. І хіба коли лишень у дальній колибі, опісля файної флєшки горілки із добрячою мисярою мамалиґи та кавалком бринзи кто, бувало, й згадає: "От би якби б мені мопед..."

Початок канонїчності

Кнопочки з Віндоўс
ҐЫЁÔ!!!
Літера Ё

У нїкоторых главах цої статії ізпользуетца вшарто могуштчій очень канонїчный(МП) русиньскый язык [1]. Не едїтуйте цу статїю, якшто вы не знаїте ёго! В протывнїм разу вас обштраняют москальскым русиньскым матом, а такаж буквамы Ґ, Ё та Ы!

«Пше мопед! ЫЫЫЫЫЫ!!!»
~ Русины про мопед

VojskoRysunsko 04

Мопед вшартоканонїчный вшисткомоторизований

Moped 01

Мопед Делта: такождє вшисткомоторизований, хоч і нє бардзо канонїчный

Проживаючи поряд із неканонічними гуцулами, вшистко канонїчні русины їз вуст в вуста, їз вуст в вуста пжидавалі міфи та лєґенди своїх неканонїчних сусідів пржо мопед. Не маючи можливошцы создаты вшистко бардзий дівайс [2], канонїчны русины оповідалы про нёґо сказкі і лїґєнди.

В средї такїх сказок їст опавідка пжа Бабу-Яґу, котара швендзїла на мопеді под названїєм «мїтла».

Но спжавный вшистко канонічный мопед дїстав можливїсць штворження, коґды двіґатєл внутрїнїґо зґараня быв створженый ісконным русинскым патжиотом.

Каг засоб воружїня

Сразуждє, уныкая моцной українской мілітарной загрозы, у пёршые днї штворження Русинского Войска нішто так нє можгло подвысіть вшисткості і моторызованості цёго моцнюшчего формірованя, как вшисткомоторызованый мопед.

Подробысті юзабілношчі чытать тыц.

Мопед в історії

Як маємо змогу спостерігати, першими узяли на озброєння мопед вшарті русины. Вони і зробили його дійсно канонічним засобом пересування та озброєння військ. Від русинів мопед розійшовся по усьому світу. Китайці — потомки династій Мінь, Тянь, Шань, Ін та Янь — не лише перейняли передовий русинскій досвід, але на сьогодні узагалі не уявляють свого життя без мопедів, а також, життя, коли неканонічні українці перестали би башляти за неканонічні китайські мопеди. Нинішня китайська «Делта» — то є справжнє втілення прадавньої гуцульської мрії. Так би мовити, жовтолиця вузькоока «Верховина» сьогодення.

Moped 02

Пышч, пышч, пышч... Самальотка дєрєвяный. Образ летючего мопеда в міфолоґії народов Крайнаґа Сєвєру

«Мопед не мій»
~ Популярна відмазка в отих Ваших інтернетах

Від китайців через кампучійців та інших в'єтконгівців мопед перекочував до папаримлян. Навіть сам Папаримський їздить на спареному папамопеді, що в народі помилково називають папамобілем.

Хотіли вдало скористатися мопедом також

  • евенки,
  • ханти,
  • манси,
  • понти,
  • приколи,
  • чукчі,
  • шняшки,
  • нанайці,
  • коряки,
  • окорочки
  • і корячки, — проте буксуєт шибко, олєні лучше.

У цих народів за канонічністю поряд з мопедом стоїть самальотка дерєвяний. Такий собі літаючий мопед (і за швидкістю, і сидіння в жопу муляє на вибоїнах, і ригаєш не злазячи із засобу пересування).

Примітки

  1. Єслі Вы не понїмаїте, што то є русиньскый язык, одвїдайте бардзо канонїчну статїю на етой сторôнкї.
  2. Бо, як Ви пам'ятаймо, 2-тактного ДВЗ ще не визднайшлы

Випадкова вікі