Fandom

Москаль

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Спробуємо в статті зібрати і порівняти різні версії.

Версія від самих москалів

Москаль Москаль - украинское слово, употребляющееся для обозначения русских-придурков. Исконно употреблялось как прозвище, но после величайшей радости человечества москаль стал придурком.

Версія Файної Меморії

Moskal3.jpg

вигляд москалів в часи Орди

Moskal1.jpg

кумедний москаль, з тих, які допомогли хохлам вижити в часи Імперії

Ivan1.jpg

Іван-дурак, ще один кумедний і добрий москаль

Ivan-durak-i-zharptica.jpg

стара москальська казка

Москалі (москва, москвини, москвичани, московіти, мокселі, мокселіти, мосхи) - народ, нащадки жителів Москви. Древній мем. який прийшов ще з пра-до-інтернетної епохи. Серйозних москалів ще часто називають ісконниками. Існують також кумедні москалі, дивись напр. п'єсу "Москаль-чарівник" Котляревського.

Вже в старовину виникли православні москвосрачі. Суть їх полягає в тому, що серйозні москалі намагалися будувати Світову Міжгалактичну Московщину Імперію, щоб захопити світ, а серйозні люди їм цього не давали робити, акцентуючи на тому, що Кумедний і так віддав світ їм у руки. Але це щодо серйозних людей, бо кумедні завжди знайдуть спільну мову. Коли українцю і москалю все похуй добре, то світ одразу стає кумедніше.

Цікаво, що в наш час на основі Москалів формуються нові народи, як от сибіряки.

Москалі московські Ымперіалісти (особи московської національності) - зневажливе прізвисько, залежно від контексту може застосовуватися до москвичів, Ымперців, фошистів і будь-яким іншим негідним кацапам і особам інших національностей люто скажено флюродросячих на Російську Педерацію Московську імперію.

Кацапи - позначення осіб російської національності. Потрібно знати що термін "кацап" не тотожний терміну "москаль". Кацап може бути москалем, а може і не бути. Головне - ніколи за жодних умов не називати ані кацапа, ані москаля «русским», бо це антиісторично і не допомагає вивести кацапа з рівноваги.

Головними інтересами москаля зазвичай є такі забави як побухать, вкрасти, поєбацця і пошарпатися, що як би натякає нам на їх походження.

Москалі у Кобзаря

Kateryna-1842.jpg

Москаль, дівчина (уособлення України) і хохол

Кохайтеся, чорнобриві,
Та не з москалями,
Бо москалі — чужі люде,
Роблять лихо з вами.
— Т.Г.Шевченко
Отак подивишся здаля
На москаля —
І ніби справді він людина,
Іде собі, мов сиротина,
Очима — блим, губами — плям,
І десь трапляється хвилина,
Його буває майже жаль,
А ближче підійдеш — москаль!
— Ян Таксюр

У далекій-далекій галактиці.

Rus-balalajka.jpg

кумедні москалі грають на балалайкє

Moskal2.jpg

серйозний москаль

Pian-moskal.jpg

серйозно п'яний москаль

Moskal4.jpg

страшно серйозні москалі, результат вийшов досить кумедним

А якщо насправді, то першими москалями були жителі Московського князівства з центром в Москві, які серйозно вирішили взяти владу в свої руки, для чого почали ображати сусідів. В ті часи була придумана легенда, що Москва-ріка, річка на якій засноване місто Москва - це місце де кочував сам патріарх Моск (Мосок) із Великої Книги Казок. Як би там не було, але з того часу можна говорити про москалів.

Кажуть, що сила москалів почала різко рости коли Петрик the Great продав душу чорту і став серйозним. З того часу веде свій початок Імперія Російська, а москалями починають називали московських імперських солдатів, не залежно від національності і місця призову. Це привело до вживання мема в різних значеннях. Отже іноді не дуже зрозуміло без вникання в контекст, що Саме він означає: чи то москвичів, чи то взагалі кацапів, чи то тільки Ымперців, чи ти просто русскоговорящіх (у деяких частинах України русскоговорящіє приймаються за москалів за умовчанням, якщо не доведуть зворотнього).

Гауптштурмфюрер О., з таким же словником помічає: Москаль - малоруська назва великоросів. - СЛОВНИК ІНОЗЕМНИХ СЛІВ, що УВІЙШЛИ До складу РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ( стор. 371-372), 2-е видання Ф. Павленкова. 1907 р.

Саме з часів Петра I починаються серйозні москалехохлосрачі, що якби намєкає. Хоч разом з тим слід відмітити його заслуги в тому, що він відкрив хохлам ворота до колонізації Сибіру, Аляски і Китаю.

На думку деяких укрських дослідників уся культура москалів складається з опису і зображення статевих органів. Дуже чималих на їх думку по відношенню щодо Рідної України ( СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА! )

В оцих Ваших інтернетах Ось що щодо сабжу вимальовує нам інша українська енциклопедія

Москаль
Матеріал з Енциклопедія Драматики

Москаль - дика істота, що живе на планеті Земля. Розселена по всій площині планети, але найбільше зосереджена популяція на материку Євразія (причому здебільшого в Азії). Може стати ілюзія, що москалі мають свою країну, але то неправда - шануючи золотоординську традицію, москаль завжди залишається рабом певної верхівки, що має абсолютну владу над кровожерливими угро-фінськими тваринками.

Колись москалі навіть були рабами українців, але це було давно і неправда. Хоча це мало дуже сильний вплив на їхню культуру - наприклад, зараз вони говорять москальським діалектом, що є наслідком обрусіння угро-фінських диких племен, з яких і постали ці незбагненні істоти. Також через це вони мають ілюзію, що є спадкоємцями Руси, хоча це так же парадоксально, як наче Мексика би претендувала на історичну спадщину середньовічної Кастилії.

Москалі в Україні

Москалів у нашій країні багато. Дуже багато. Сила їх зміцнюється ще й активно-пасивною ментальністю хохлів-малоросів. Через це вони почувають себе хазяями на нашій землі. Але ж прекрасно зрозуміло, що це лише гавкання Жучки на слона, бо якщо українці закинуть свою байдужість і націомазохізм на декілька років, то не те що москалі в Україні стануть українцями, а й виявиться, що пів Ерефії - українські землі. І нанатєхналоґії їм не допоможуть.

Сутність

Насправді, попри історичну традицію, де москаль це українська, литвинська та ляська назва жителів Московії чи солдат її армії, на відміну від європейської назви - московитів, наразі значення слова перейшло переважно у психологічну сферу, в той час як москвин чи московит позначає національність.
Особливістю психології москалів не є якісь особливі комплекси чи асоціативні ряди, москальська ментальність - це скупчення найбільш негативних і самозгубних комплексів та установок людства. Яскравими прикладами є як бажання насолоджуватися від неможливості жертви протидіяти знущанням над нею, так і сантаж масовістю(т. з. ето общєізвестно). За висловом В. Ключевського: «Рівень політичного розвитку народу визначається політичними формами життя. У нас виробилася нижча форма держави, вотчина. Це власне і не форма, а сурогат держави. Але, скажуть, цією формою цілі століття жив великий народ і її треба визнати самобутнім створенням народу. Звичайно, можна, як «голодний хліб» можна визнати винаходом голодуючого народу; однак це не робить такого хліба справжнім.»

Чи він же: «Російський мисляча людина мислить, як російський цар править; остання при кожному зіткненні з неприємним законом каже: «Я вище закону», і відкидає старий закон, не налагоджуючи зіткнення. Російська мисляча людина при зустрічі з питанням, що не піддається її звичним поглядам, але збуджуване логікою, здоровим глуздом, каже: «Я вище логіки», і відкидає саме питання, не вирішуючи його. Сваволі влади відповідає свавілля думки»

Як точно сказано у перших рядках статті, ментальність москалів знаходиться на межі тваринної, та... тваринної. Не виходячи за межі власних ницих принципів існування бидло-москаль стало практично тавтологією, а московодіалектний бидло-москаль - багато кратною тавтологією. «Москаль любить жартуючи, Жартуючи кине.» — Тарас Шевченко, "Катерина"

Москалезастосування

Географія і расовий розподіл

Moskal 01.JPG

Сферичний москальський бложик у вакуумі. Лишень погляньте на високодуховний вираз обличчя фюрера [1]

http://kdnechaev.livejournal.com/8100.html

Традиційно москалями адекватні українці називають росіян тільки жартома, а серйозно так називають "государєвих людєй" - тобто, у даному контексті, Ымперців незалежно від їх націАнальної приналежності). У Раші жителі замкаддя так називають москвичів. Взагалі українці москалем називають три типи людей :

власне громадян Російської ПедераціїФедерації (разом із чукчами, нанайцями, кауказцями),

власне росіян, поцреотів

або взагалі будь-яких російськомовних людей.

Існують також різні домисли про використання терміну.

Алсо, цим терміном красується купа фрик-істориків, фахівців з високої націАнальної самосвідомості замкаддя - типу дбайливців за незалежність Інгерманляндії, Дону, Кубані, Уралу, Сибіру, а також мудових ридальців по загубленій сатанинськими росіянами кацапами Іванами (за номерами III і IV) новгородської демократії. У вустах цих людей, які, як правило, самі росіяни, "москаль" служить швидше позначенням політичної позиції, а не національній приналежності, проте фактично при цьому неявно стверджується, що ымперскість виходить з Москви (бо ж як воно історично і було).

Якщо копнути глибше, то нічого образливого в терміні "москаль" спочатку не було (і нема – це просто такий комплімАнт). Москаль, москвин, або московіт - житель Московії, тобто історичний аналог сучасного терміну "росіянин". Петро І тільки в XVIII столітті зпиздив назву Київської Русі змінив назву країни з Московії на "Росію". А усю кашу з "білорусами", "малоросами" і "великоросами" заварила Катерина ІІ, до цього вони називалися відповідно - литвинами, русинами і москвинами (московітами, москалями). Образ москаля, який стоїть за цим мемом, - це долбойоб з неміряним ЧСВ, який вважає, що за МКАДом життя немає, провінція зобов'язана його годувати, а Ымперія беззаборонно розширюватися. Олдфаг-москалі характеризувалися ПГМ в ніібичеських дозах зараз його функції виконує Ымперство, РЛО (у американських интернетах це ще називається Russian paranoia, тобто чувак в усьому бачить змову або образу багатостраждальної російської нації), або просте бажання не помічати нічого гідного в Мухосранськах. Москаль зазвичай нездатний підтримувати рівноправну розмову, оскільки апріорі вважає, що Ымперия повинна запиляти випиляти будь-якого його опонента (шляхом замицголювания або срача, це вже як вийде). Приклади москалів в интернетах - Холмогоров, Мицгол, фошысти. Консервативні і ПГМ-схильності москалів описуються мемом фофудья, створеному ВеликоУкрами і лібералами якраз з метою висміювання москальства.

Алсо, по-українськи "москаль" - це також і жук-клоп-солдатик.

Крім того, "москалем" в деяких областях України (напр., на Київщині) називають сорт часнику. Чому? - Їси, кривишся і говориш: "От бля клятий москаль"!

Служба Чорному Володарю

На сцені збоку стоїть рояль "Стенвей". На ньому лежать шпроти. Посеред сцени стоїть кацапське крісло, позбавлене художнього смаку. Над ними герб висить національний. На гербі зображено ведмедя. В одній руці у ведмідя молоток, а в другій - балалайка. Це символізує працелюбність і незакомплексованість тварюки. На кріслі сидить Маргаріта, мати Гамлєта, і вишива комірець в косовороточці. Вона наспівує "Камаріки". Непомітно, м'ягкою ходою підораса, входить Клавдій, хтивий дядько принца.
Митець http://www.doslidy.kiev.ua/stories/st-hamlet-new.htm

Представник Вселенського Зла - як функція Бабая для дітей

Москаль, він же "малоукр" - міфологізований Великоукрами персонаж, яке виконує функцію Бабая для дітей. Деякі дослідники появу москаля в підсвідомості зв'язують з генетично закладеною необхідністю боротьби із Злом. Москалі виконують функцію Вселенського Зла дуже відповідально, що було оцінено, як Великоукрами, так і світовою громадськістю.

Москаль має абсолютно пиздуватий вигляд напівлюдини, напівМедведа і напівПутено, з тупими червоними очима, великим ротом, в касці, надітої згори на кепочку з квіткою. Москаль ходить тільки з гармошкою /балалайкою/ і пляшкою спирту / браги. Бідний москаль (чи ще москалюмпен) ходить лише із балалайкою та пивом, при цьому таки ганебно називаючи благородний напій пІ́вом, нерідко в обісцяних (бо бухалЪ) штанях. За переказами расово Великоукрских мудреців, москаль страшенно любить і уміє пиздитися битися, проте на практиці стоЄ хоч би двом нащадкам козаків зібратися разом, як ціла армія москалів втікає залишаючи за собою характерні купи лайна і хмари матюків.

Алсо: Сферичний москаль у вакуумі - ледар, алкаш, бісексуал, в розхристаній подертій сорочці з широкою душею, що вивалюється відтіля нах, - т.з. Рубаха-парЄнь, звуть Альоша Попо-Вич. Гордиться "великою Матінкою Рассєєй" і постійно вимагає повернути Крим (бо атдєльно взятий СєвастопІль уже, кажись, повернули). Кучкуется навколо сайтів типу apn.ru і розважається хохлосрачем. Ніякої практичної користі не приносить, в основному лише люто, скажено ненавидить хохлів. Національний костюм: фофудья і валинки-непадшіты-стареньки. Улюблена їжа: щі (тіпа хуй палащі)в кокошнику. Національні інструменти: гармошка і балалайка. Іноді витягає з гівна щось важке "Ээээх, ухнемо!. Ще разок".! Москаль обожнює немєрєно бухатЪ і хвацько плясатЪ, підстрибуючи як казьол і плескаючи себе долонями по різних частинах тіла. У розгульному чаді, після більше, ніж 9000 частівок такий молодецький добрый-мОладец-айда-мАлАдец насрет на стіл, під стіл і в халадєц, а потім під пісні групи Любэ, сидячи в гівні, ставить Вічні Російські Питання: "Ти мене поважаєш"?, "У чому сила, брат"?, "Хто винен, що робити"?, "Хто напаскудив у біде"? і навіть (у разі запою або ФГМ) "В чому Сенс Життя"?.

МоСк москаля не в змозі умістити той факт, що Київ більше, ніж на 9000 тисяч років старше МАсквы, і називається Матір'ю Міст Руських (для москаля – руССких, бо ж Москаль). До речі чисто москальская звичка додавати до чоловічих імен жіночі закінчення : "Саш-ка, Вов-ка, Петь-ка", що символізує...

Помилково, на відміну від Великоукрів, самі москалі (малоукри) використовують слово "москаль" як "жітѣчи Москви (Росії) - ця псевдоурбанізована (понаїхали тут) істота із зламаною мовою на основі угрофінських діалектів, яке живе в селі Москва , смт Понаєхавськ-Нєрєзіновий (великоукр. Довгоруківка). Метою життя істоти є псування життя прастым рассіянам. Але це визначення не є повним, що признається навіть серед самих москалів (окрім тих, що з смт Понаєхавськ-Нєрєзіновий - с. Довгоруківка).

На думку Великоукрів москалі проживають виключно на території північно-східної частини України, яку чомусь вважають своєю. Справедливі претензії Великоукрів результату не дали - москалі за допомогою заляканих ними євреїв юридично закріпили свої права на цю землю. Для цього вони подарували Великоукрам (до великої, лютої, скаженої ненависті поцреотів і ымперців, а так само москалів, бажаючих добре відпочити) за допомогою великого расового укра Хрущова троянський Крим. Особливо Великоукрів нині дістає (а ВеликоруССам доставляє) нині два факти - Міст Росія-Крим і ЧФРФ в Криму... Звичайно, цю землю потрібно приєднати до України, але на відміну від москаля, Великоукр поважає закони.

Epic fail

MatPeretvV Moskalja.jpg

Українцю, пам'ятай: матюки перетворюють тебе на москаля блять

Якщо серйозно

Британські вчені кажуть, що москаль - це росіянин (сам себе так ідентификує або схожий на росіянина). І навіть в інтернеті цей мем широко вживається, ось старенький приклад:

Українці усі пишуть на Сі Python

Тільки москаль полюбляє Паскаль!

"Закон Москаля"

А ще є така персона: Геннадій Москаль, генерал МВС та народний депутат. До чого тут інтернет-меми? А ось, читайте, колись із цього приводу було багато лулзів:

В украинской Раде рассматривается проект закона об усилении уголовной ответственности за проявления ксенофобии.

Автор проекта — генерал Москаль. Якщо примут, будет зваться по имени автора

Шаблон:Lj user, http://oboguev.livejournal.com/1699412.html

Помилка цитування: Для існуючого тегу <ref> не знайдено відповідного тегу <references/>

Випадкова вікі