Fandom

Однорукий інвалід влаштував криваву бійню у Фонді соцстрахування

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

50-річний росіянин розстріляв працівників Фонду соціального страхування і наклав на себе руки. У передсмертному листі він шкодував, що не міг застрелити ще більше чиновників

У місті Нижній Тагіл в Росії однорукий інвалід влаштував криваву розправу над керівництвом Фонду соціального страхування. Він застрелив двох людей в офісі фонду, а потім наклав на себе руки.

Мотивом злочину стало невдоволення чоловіка виплаченою компенсацією, розмір якої урізали в чотири рази.

50-річний Сергій Рудаков прийшов до філії Свердловського регіонального відділення Фонду соцстрахування РФ з рушницею "Сайга" 12-го калібру.

Спочатку він зайшов до кабінету юристів, де вистрілив в голову 70-річного юриста Юрія Столєтова. Заряд був настільки потужним, що у працівника фонду пострілом буквально знесло півголови. Чоловік помер на місці.

Після цього Рудаков розстріляв двері приймальні, зайшов у кабінет директора і пострілом у живіт убив керівника філії Фонду Олену Скулкіну.

Потім Рудаков дійшов до кінця коридору, приставив рушницю до стіни і вистрілив собі в голову.

Під час огляду його сумки міліціонери виявили протез лівої руки і передсмертну записку на п'яти аркушах, в якій інвалід описував свої поневіряння в пошуках правди і лаяв чиновників, через яких був змушений жити в злиднях.

З'ясувалося, що чоловік втратив руку в результаті нещасного випадку на роботі – він працював на алмазних копальнях Якутії.

У своєму передсмертному листі Рудаков також шкодував, що йому не вдалося розстріляти чиновників з Якутії.

Сергія Рудакова визнали інвалідом, і з 28 квітня 1992 року він одержував пенсію в розмірі 7 тисяч 560 рублів (трохи більше ніж 1900 гривень).

Пізніше інвалід переїхав на постійне місце проживання в Свердловську область, але, за даними правоохоронців, за ці роки фонд соціального страхування скоротив йому виплати в чотири рази.

Рудаков почав судитися з фондом, в результаті на підставі рішення суду фонд провів перерахунок в сумі 249 тисяч 834 рубля, а також визначив щомісячну страхову виплату в розмірі 21 тисячі рублів. Період виплати зазначеної щомісячної пенсії був встановлений з 1 січня 2010 безстроково.

Отже, наші чинуші ще нормально відкараскуються.

Випадкова вікі