FANDOM

Ko 01.jpg

Отаманське тату

Ko 2.jpg

Кепова математика

Ko 3.jpg

Ага, азбукою Морзе по важелям.

Ko 4.jpg

Переклад: кепкові тертушки

Ko 5.jpg

Кеп нервово палить в кутку

Отаман Вочевидячки — такий собі кострубато-стьобний переклад хоч російського Капітан Очевидность, хоч англійського Captain Obvious; часто вживається скорочена форма Кеп, як підпис йдуть літери КО.

Віртуальний супер-пупер-герой, що ладен будь-кому прийти на допомогу (а особливо тим, хто цього не просить). Як правило, допомога Кепа лише додає додаткових завдань і потребує додаткових зусиль. Ви знаєте чимало таких помічників і УРЖ.

Зодягнений в чорні шкіряні обладунки, верхню половину обличчя затуляє маска з великою літерою О, одяг виглядає скромно і зі смаком.

Поради Кепа переважно банальні формулювання, які безперечно істинні в певних умовах чи певному колі користувачів. Як приклад, цитата з форуму:

«- Вітаю, Кеп! У мене не виходить змінити розкладку клавіатури гарячими клавішами. Підкажіть, що я маю натиснути?
- Синку, як тобі відомо, я відповідаю лише на конкретні питання, при чому мої відповіді завжди істинні, не допускають двояких тлумачень. Якщо тобі знадобиться дізнатися: якого кольору зелений чай, чи, скажімо, де саме живе лісовий тхір, — звертайся, з радістю допоможу. Твій К.О.»
~

Найбільш вживано

  • Особливо полюбляє Кепа російське Луркморьє. Одні лише цитати Затишненького його ж словами діставляють. Ну, ось наприклад:
«— Почему до сих пор не удалось арестовать Усаму бен Ладена?

— Он прячется.»

~ Джордж Джорджевич Буш

«Штирлиц толкнул дверь. Дверь не открылась. Штирлиц толкнул сильнее. Дверь даже не шелохнулась. Штирлиц ударил ногой. С тем же успехом. Штирлиц разбежался и бросился на дверь всем телом. Дверь не поддавалась. "Заперто, " — догадался Штирлиц.»
~
«— Дядь Степан, ихний кучер на меня в лорнет посмотрел, чего это он?

— Чего… Зрение слабое.»

~ к/ф «Формула Любви»

«— А где командующий?

— Командует.»

~ капитан рапортует, к/ф «Тот самый Мюнхгаузен»

«— Когда вы впервые узнали, что станете президентом?

— Это произошло в ночь со второго на третье марта, когда были обнародованы данные о голосовании.»

~ Медведев
  • Хотілося б подати посилання на чималу статтю у Вікіреальності щодо сабжу, проте цей сайт у спам-фільтрі Вікії. Отже, гугліть і луркайте самі, без нас.

Приклади УРЖ

«- З дерев опадають пожовклі листя... Осінь!»
~ Народна прикмета
«- Васько! Втопишся, більше на річку купатися не підеш!!!»
~ Мама сину
«Автодорожники разом з газовиками і водопровідниками розкопали усі дороги, вулиці і під'їзди до дворів — зима прийшла.»
~ Народна прикмета
«Гуцул — це той самий українець... Тіко дикий.»
~ З історії

Піндоси, що з них взяти?

Нормальному ВП важко зрозуміти, але у виразі "капітан Очевидність" «капітан» не військове звання, а слово, притаманне (замість означення) супергероєві [1]. Ну, доктор у них не доктор, Зварич у них проффесор, Ви зрозуміли... А росіяни просто змавпували на свій лад.

В мережі

Виноски

  1. Капітан Америка, Капітан Галактика...

Випадкова вікі