Fandom

Оущетбанк

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Оущетбанк 02.jpg

Оущетбанк: канонічна РПЦ-МП емблемка

Оущетбанк (іноді, але дуже рідко Ощадбанк) — головний ненько-банк, є державною установою України, спільно з приватним Холікрепбанком, входить до Мазефака-груп.

Поява

Банк був заснований ще в часи Мамая, коли орди бездушних тварюк грабували ні в чому неповинне мирне населення. Це неодноразово згадувалося його керівництвом, підкреслюючи тим самим стабільність банку і його досвід грабунків. Приблизно за тих же часів були виготовлені і меблі для відділень банку, і ручні масажери для спини рахівниці, що дозволяють співробітникам банку не знати ім’я Білла Ґейтса. Та й самі співробітники десь якось… Хоча в управліннях полюбляють набирати молодих недосвічених дівчаток для сексуальної експлуатації.

Сучасний оущетбанк

Сучасна діяльність і успішність банку часом викликає захоплення: на даний момент в його рабстві знаходиться близько чверті населення найвільнішої держави планети. І ця цифра, як шепочуть проміж собою фахівці, зростає. Ні страшні рипучі двері, ні обідрані стіни, що з часів незалежності не знали ремонту, ні хиткі лавки, що ось-ось розваляться — ніщо не може відлякати всюдисущих бабусь.

Плюси Оущетбанку

  • Лише тут за бар’єром кольору приліжкової тумбочки зразка 1973 року виробничого об’єднання «Колупайськмеблі» Ви зможете побачити мумію першої касирки часів Середньоєгипецького Царства мертвих, яка, до того ж, в перерві між напомаджуванням губей та клацанням на ручному протирадікулітному масажері рахівниці виробництва 1913 року примудряється виписувати фіолетовим [1] чорнилом [2] якісь квитанції у трьох примірниках.
  • Ніде, окрім Оущетбанку, Ви не побачите поряд із воєнно-польовим телефоном австрійської польової жандармерії 1914 року алфавітно-цифровий друкарський пристрій фірми «Epson» [3]

Фірмовий ненав’язливий сервіс

«Вас тут не стояло!»
~ Щоденна ритуальна фраза в чергах Оущетбанку
  • Закриваючи за собою рипучі пошкрябані вхідні двері, клієнт Оущетбанку одразу потрапляє в тенета атмосфери совкового банківського сервісу доперебудовних часів. Древні, як Колізей, бабусі скрізь: біля кожного вікна, на кожному стільці, табуреті, лаві і підвіконні.
  • Тут Ви зможете отримати коротку лекцію по змісту «Довідника практикуючого лікаря» у трьох томах і енциклопедії «Лікарські рослини України» у третій редакції від 1956 року.
  • Сісти, щоб заповнити майже чорний бланк, Вам не вдасться ніколи: повторюємо, бабусі скрізь.
  • Якщо Ви навіть узяли подвійні окуляри і примудрилися прочитати мілко-маковий шрифт на чималому бланкові, запропонованому гладкою тьотьою до заповнення, вірогідність правильності заповнення бланку така ж, як виграш у «Спортлото 6 із 49», себто, ніяка. Ні уважно прочитані виноски: що саме має бути заповнене Вами у тілі бланку, ні Ваші марні потуги «впихнути невпихуване» у на 2/3 менші від мінімальної необхідності рядочки бланку — ніщо не вбереже Вас від святая-святих цього богоугодного закладу: тут прийнято, що писати слід абсолютно не те, що запитується у формі бланку. При чому, чим вищу посаду займає співробітник банку, тим найвірніше він здогадується, що саме має бути там написане. Вам же, як нефахівцеві у банківській справі, цього не вгадати і за 250 років Вашого нікчемного небанківського життя.
  • Про комп’ютери в банку або не чули, або застосовують монітор від нього, як джерело додаткового опромінення і стимуляції росту маленьких кактусів у горщичках перед екранами. У всякому разі, на відсутність елементарної продуктивності роботи працівників і просування черги наявність комп’ютера не впливає ніяк.
  • Отримати свої кошти з пластикової картки Вам не вдасться по дуже вагомій причині:
«Наш банк не видає кошти за паспортом, бо у нас працює електронний термінал, який сьогодні по технічним причинам не працює; щоб скористатися найближчим банкоматом, Вам потрібно проїхати чотири зупинки до сусіднього відділення за адресою вул. Лятошинського, 37, але я не знаю, чи вони відкрилися після ремонту.»
~ Одне з самих прямих незаплутаних пояснень. Після набутого досвіду спілкування Ви зрозумієте, що це ще не край.

УЕБ-банкінг Оущетбанку

  • Походить від москальського слова УЕБу
  • Саме цю дію є бажання провести в результаті першого користування УЕБ-банкінгом
  • Про те, що поцієнт частіше не працює, аніж працює, нігери Подунайя складають легенди і передають їх із вуст в уста
  • Особливий шик — відсутність онлайн-допомоги і шикарна пропозиція «телефонувати в контакт-центр», де 24/7 усі оператори зайняті

Це цікаво

  • 40-45 хвилинне безперервне перебування в приміщенні відділення Оущетбанку по дії на організм прирівнюється до вживання йаду.

Виноски

  1. Таким ще Пушкін писав! І Членін. І товариш Сталін у Кремлі.
  2. Із мухами у чорнильниці-невиливайці
  3. Унікальний ще й тим, що на 2,5 роки старіший від аналогічного дівайсу; останній зберігається у музеї фірми «Epson», і, як стверджує напис біля даного музейного експонату, є першим пристроєм, що випущений фірмою.

Випадкова вікі