FANDOM

Доброго дня! Як і скільки буде коштувати розтаможка автомобіля для інваліда та ветерана ЗСУ? Дякую!

08 Авг 2011 17:09

Ответ юриста:

http://www.kmu.gov.ua/dmsu/control/uk/index

надаю посилання на офіційний сайт державної митної служби України, де є вся необхідна інформація, а також інтернет-приймальня керівництва.

Законодавством України з питань оподаткування не передбачено звільнення від оподаткування транспортних засобів, що надходять в Україну на адреси громадян .Законом України від 17.12.1996 № 608/96-ВР „Про визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України з питань оподаткування товарів, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України пільги, в частині звільнення від сплати ввізного мита, митних та акцизних зборів і податку на добавлену вартість з товарів, що ввозяться (пересилаються) на митну територію України інвалідами, було скасовано та на теперішній час не відновлювались.На теперішній час, відповідно до статті 5 Закону України від 13.09.01 № 2681-ІІІ „Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України транспортні засоби, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України або надходять на адреси громадян у несупроводжуваному багажі або вантажних відправленнях для вільного використання, незалежно від їх вартості підлягають обов'язковому письмовому декларуванню митним органам у порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом, податком на додану вартість і в установлених законодавством України випадках акцизним та іншими зборами.

http://jurist-online.info/otvety_jurista/roztamozhka_avtomob_lya

Випадкова вікі