Fandom

Танк Лебеденко

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

На початку 20-сторіччя вже прийшов той час, коли люди зрозуміли: нема кращого траншьпорту, як тачанка. А якщо ще позаду Кулемет Максим - взагалі пісня!!

Але находилися диваки, яким тачанки було замало. Одним з таких був конструктор Лебеденко.

Tank lebedenko 01.jpg

Танк Лебеденка - фото студії докумнетальної кінохроніки "Радехів-Бразерз-Фокс

Трішки історії

На фото на колесо спирається Радехів-кум.

Микола Лебеденко (кажуть, москаль, але ми ж знаємо!) закінчив розробку своєї бойової броньованої колесної машини у 1914-15 роках (робилися певні доробки)

Доробок було більш, як треба, що й не дивно, вважаючи на розміри пепелаца - одні передні колесики були в діаметрі 9 метрів, і це абсолютно без лулзів, аноне.

Уяви собі - два таких "колеса огляду", між якими - бойові кабіни[1] водія і бойової групи стрільців. Вундервафля опиралася на величезний лафет з котком ззаду.

Tank lebedenko 02.jpg

Танк Лебеденка - модель, адаптована в комп'ютерних іграх для юних задротів

У 1915 році бойова машина Лебеденко була викочена на польові маневри.

Ідея

На створення чуда-вундервафлі Лебеденка наштовхнуло споглядання бабайських арбів з великими колесами. Великі передні колеса - той "коньок", за рахунок якого в рази росла прохідність вундервафлі по лайнам Раші.

Коли Микола Лебеденко добився аудієнції у Ми, Ніколай ВтОрий, - вони годину лазили рачки і бавилися діючою моделькою вундервафлі із заводною грамохвонною пружинкою, яка люто гасала підлогою, і плигала через кілька томів розкиданих Юридичних Зводів законів.

Озброєння

Проект розроблявся при озброєнні 2 гарматами 76 мм і 8 кулеметами Максим; усе це було підняте до 8 м над поверхнею. За розрахунками, можна було б додати ще одну гармату, і 2-3 кулемети.

Застосування

У 1915 році десь в сумовитих лісах під Дмитровим - ХЗ де - в обстановці скаженої лютої секретності провели дискотеку польові випробовування.

Доки задній коточок котився по більш-менш сухому ґрунту, машина чавила все на своєму шляху. За двигло слугували двигуни з фатерляндського діріжбанделя фірми "Майбах" (чув таку?).

Але москальські лайна перемагали прогрес неодноразово - коточок надійно засів у рідке лайно, і таким же лайном ВиССока Імператорська комісія визнала весь проект вцілому.

Хоча наші люди стверджують, що, якби автором проекту був який москаль, чи єврей, усе могло би статися по-іншому.

У чому ж дупа?

Лебеденко не врахував, що у чучмеків попереду їх арби чіпляється спеціяльний бойовий віслючок, який і витягає арбу з будь-якого лайна. А в Танку з лайна тягли ті ж колеса, на які було основне навантаження машини, при цьому лафет іззаду спирався на досить дохленький пасивний коточок.

З тих пір танкобудівники почали ставити вундервафлі на гусениці - отака хуйня, малята.

Перевірене джерело повідомляє

Є думка, що продажні московські чиновники спеціально лобіювали наперед гівняний проект, при цьому відклавши у довгу скриню хитрожопий проект "Всюдихода Пороховщикова"; креслення останнього мудрі шпигуни передали Великобританії, а британські вчені використали їх при розробці охеренних англійських танків, О!

Епік фейл

До 1917 року танк простояв під вартою, у 1917 в результаті жовтневого бардака варту зняли, а у 1923 вундервафлю розібрали на металобрухт.

В інших джерелах

Назва

  • Цар - танк - так називали вже опісля 1917 року за величезні розміри. Ну, прикинь:
    • Діаметр передніх коліс - до 9 м
    • Діаметр заднього котка, з-за якого зафейлив проект - 1,5м
    • Ширина корпусу 12 м
    • Довжина 17,8 м

Досьогодні вважають найвищим пепелацем суходолу.

  • Кажан - моск. Летучая мышь чи Нетопырь[2]
  • Мастодонт

В інтернетах

В інших Вікі

Примітки

  1. яка на хер тачанка???
  2. Ну ні хера собі летюча мишка!

Випадкова вікі