FANDOM

УкрМілітарПортал 01

mil.in.ua — Український мілітарний портал

Останні новини

  • Textron завершує сертифікацію нової касетної бомби
  • Біологічна зброя
  • ВМС 25 країн світу відпрацюють атаку на Іран
  • В Кореї створили "Диявола-вбивцю"
  • Туреччина завершила випробування крилатої ракети SOM
  • Українські військові прибули до Литви на навчання
  • Сухопутні війська ЗС РФ відмовилися від закупівель ЗРГК "Панцир-С1"
  • США озброять флот безпілотними гелікоптерами
  • ПС США починають оціночну експлуатацію винищувачів F-35A
  • На навчаннях «Анаконда - 2012» Росії та Білорусі уготована роль агресорів
  • Росія готується до стратегічних навчань
  • Німці випробували 40-кіловатну лазерну гармату
  • Огляд міжнародних новин в сфері безпеки та оборони (3.09.12-10.09.12)
  • Туреччина проводить військові навчання в Грузії та Киргизії
  • Нова доктрина оборони Грузії
  • Російські ВПС провели масштабні навчання дальньої авіації
  • Процес розвитку «червонозіркових»
  • У Козельській дивізії РВСП переобладнують ШПУ під комплекс "Ярс"
  • Проти кого переозброюється путінська Росія?
  • Бен Ладена вбили до того, як спецназ увірвався в його кімнату

В Кореї створили "Диявола-вбивцю"

Південнокорейські фахівці створили прототип "дрона-камікадзе" - компактного безпілотного літального апарату (БПЛА), який повинен буде з високою точністю вражати північнокорейські артилерійські батареї або ракетні бази. У війська цей новий вид зброї надійде з 2016 року після проходження всіх необхідних тестів і випробувань.
Про створення "дрона-камікадзе" під назвою "Диявол-вбивця" заявили представники компанії "Коріа Аероспейс енд Індастріз" спільно з вченими університету Конгук. Новий БПЛА досить компактний: довжина фюзеляжу складає 1,5 м, розмах крил - 1,3 м, загальна вага - 25 кг. Крила апарату можуть складатися, що значно спрощує його транспортування. "Диявол-вбивця" може нести на собі до 3 кг вибухівки, розвиваючи швидкість до 350-400 км/год, вражаючи при цьому цілі в радіусі до 40 км.
Дані характеристики разом з компактністю і простотою використання роблять його дуже ефективним для південнокорейців, які шукають шляхи нейтралізації північнокорейської артилерії. Якби "дияволи-вбивці" були б на озброєнні південців в 2010 році, то вже через чотири хвилини після початку обстрілу південнокорейського острова Енпхендо на позиції артилерії КНДР обрушилися б ці "дрони-камікадзе".
Експерти при цьому підкреслюють, що нові БПЛА можуть також використовуватися для знищення ворожих морських кораблів на повітряній подушці. "Дрони-камікадзе" можуть наздоганяти і завдавати ударів по кораблям, що рухаються на швидкості до 80 км/год. Про кораблі на повітряній подушці південці згадали не випадково. Недалеко від південнокорейського острова Енпхендо північні побудували велику базу для таких кораблів. У разі необхідності КНДР, використовуючи ці кораблі, зможе атакувати острів дуже швидко, а тому питання протидії десантам для Південної Кореї стоїть дуже гостро.
Нові ж дрони можуть стати хорошим компромісом між звичайною артилерією і крилатими ракетами. Використання перших відносно дешево, але є певні проблеми з точністю ураження цілей. Крилаті ракети, маючи добрі характеристики точності, занадто дорогі. "Дрон-камікадзе" при своїй точності порівняно недорогі. Вартість кожного такого БПЛА становить близько 100 мільйонів вон (близько 87 тисяч доларів).
У війська "дияволи-вбивці" повинні надійти в 2016 році. До того часу прототип повинен буде протестований і доопрацьовано.
Відзначимо, що раніше з'являлися повідомлення про ведення КНДР аналогічних розробок. За наявною інформацією, північні таємно закуповували американські БПЛА MQM-107D Streaker, які виконують роль мішеней при випробуваннях ракет. КНДР допрацьовувала ці БПЛА, оснащуючи їх ударною частиною.

Виноски

Випадкова вікі