Fandom

ХТЗ-170

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
ХТЗ-170 02.jpg

ХТЗ-170 класичний

ХТЗ-170 01.jpg

ХТЗ-170 модифікований із двигуном Deutz 180 к. с.

ХТЗ-170 03.jpg

ХТЗ-170 ще такий ХТЗ-17221-09 (175 к.с.)

В порівнянні до попередніх моделей

Розширення технологічних можливостей обробки ґрунту, збільшення спектру застосовуваних сільськогосподарських машин дозволяють досягти максимальних результатів в сільськогосподарському виробництві.

Одним з основних напрямків досягнення позитивного результату є оптимальний баланс в системі машино-тракторного агрегату (МТА) між експлуатаційними витратами на трактор і сільгоспобладнання.

Трактори виробництва ХТЗ призначені для реалізації потенціалу сучасних сільгоспзнарядь, що агрегатуються із тракторами класу 3-4 т потужністю 180-220 к.с., у всіх основних технологіях обробітку ґрунту: традиційній, безвідвальній, мінімальній та нульовій.

Простота конструкції, мінімальні витрати на експлуатацію та оптимальна ціна колісних і гусеничних тракторів ХТЗ в поєднанні з можливістю агрегатуватися з комбінованими сільгоспзнаряддями досить високого ступеня складності і відповідної вартості дозволяють оптимізувати витрати на виробництво одиниці сільгосппродукції, і, таким чином, отримати додатковий прибуток від 5 до 15% залежно від оброблюваної культури і від моделі.

Параметри, що вигідно відрізняють трактори серії ХТЗ-170 від експлуатованих ще в господарствах тракторів Т-150К:

Система, вузол Т-150К ХТЗ-17221 Ефект
Система навісного обладнання Одноциліндрова, нижні важелі з кульовими голівками Двоциліндрова, посилена, нижні важелі з гаковими захопленнями Підвищення вантажності з 3000 до 5000 кг, швидкість і зручність агрегатування із с/г знаряддям.
Система рульового управління Механічний рульовий механізм «хробак-сектор». Рульова колонка не регулюється. Гідрооб'ємний рульовий механізм з насосами - дозаторами виробництва Італія, Данія та ін. Рульова колонка, що регулюється по куту нахилу і висоті.
Управління системами та вузлами Важільне Тросове Зменшення зусилля на важелі управління, забезпечення підвищеної герметичності зниження шуму.
Колеса 21, 3R24 23, 1R26 Збільшення навесоспособности трактора в 1,4 рази, агротехнічного просвіту на 75 мм, зменшення питомої тиску на грунт, збільшення тягових властивостей:
- підвищення продуктивності на 15-20%,
- зниження витрати палива на 10-15%
Кабіна Паннельна Каркасна Безпека,
- система кондиціонування,
- ергономічне подрессоренное сидіння водія, регульовані по вазі і росту оператора
Паливна система Металевий Бак ємністю 315 л Бак пластиковий ємністю 430 л Збільшено в 1,35 рази час роботи трактора без дозаправки,
- підвищена очищення палива за рахунок установки додаткового фільтру-сепаратора «Сепар»,
збільшення довговічності паливної системи,
виключення внутрішньої корозії бака.
Впускна система Двоступінчаста очищення повітря, встановлена над двигуном в зоні огляду оператора. Триступенева очищення повітря, встановлена по стійки кабіни поза зоною огляду оператора Підвищення довговічності роботи двигуна на 30% за рахунок введення предочистителя «Vortex», поліпшена оглядовість.
Випускна система Встановлена над двигуном в зоні огляду оператора. Встановлена уздовж стійки кабіни поза зоною огляду оператора Поліпшення оглядовості.
Система охолодження 5-ти рядний радіатор 6-ти рядний радіатор Збільшений діаметр вентилятора, поліпшений тепловий режим двигуна
КПП Управління діапазонами перемикання передач важільне, стоянкове гальмо - важільний. Управління діапазонами перемикання передач тросове, стоянкове гальмо - пневмопривід. Зменшення зусилля на важіль, виключення не санкціонованого руху при заглушеному двигуні.
ВОМ [1] Управління важільне Управління пневматичнеВідсутність можливості удару при вмиканні
Пуск двигуна Пусковий двигун Електрозапуск (з кабіни трактора) Спрощено запуск двигуна, дотримується техніка безпеки, спрощення конструкції
Система мікроклімату Вентилятор, кватирка Надходження свіжого повітря через фільтр до системи мікроклімату, а потім в кабіну. Кватирки Комфортні умови роботи оператора круглий рік.

Посилання

Виноски

  1. ВОМ - рос. вал отбора мощности, укр. вал відбору потужності

Випадкова вікі