Fandom

Excel

265статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share

Excel (він же Ексе́ль, Йоксе́ль, Моксе́ль і Коксе́ль) — повна таємна назва від виробника НеграСо́фтЕксель, чому саме так, стане зрозумілим тому, хто подужає доскладати літер до кінця статті — система матанових абревіатур, апроксімовано-адаптована до звичного нам способу світосприйняття через спеціяльні ґратові комірки.

Gorilka 2.jpg

Математична база, необхідна для середньоквадратичної апроксімації ґратових комірок Екселю; якщо уважно придивитися, на пікчі видко оті самі комірки

Люди Екселю

Колись екселили по зонам впливу. Там, на зонах впливу сутеніло… Так Люди Екселю навчалися світосприйняття через спеціяльні ґратові комірки.

З тих далеких впливових часів залишилися сині наколки «смерть лєґавим от ножа», «золоті купола» і безмежна любов до ґратових комірок.

Намалювавши ґратові комірки на моніторових екранах, підливши до суміші мольдавського куркулятора [1], таким чином створили Ексель.

Спромоги ґратових комірок

У ґратові комірки кожен, хто не прокурив Букваря за школою, змає могу писати ціферки. Кожна комірка спроможна вмістити безліч ціферок.

Десь в пірєод між розґрачуванням першої ґратової комірки і напісанням першої мольдавської ціферки творець Екселю (підозрюємо, син Ктулху від чотиритисячі нуль третього шлюбу) якось познайомився із видатним екселельом по зонам впливу авторітєтом Нєгросохтом. Ідея гратися в ґрати, а також ґратися в грати настільки сподобилисі Нєгросохту, що надалі контрафт на виробництво мольдавських кулькуляторів був переданий до Селіґєрової долини, де вони разом з розґрахлювачами ґраток з великим успіхом розґрафлюються і нині.

TeorKotelnikova 01.JPG

Ґрафічне розґрахлювання ґратових комірок через призму Теореми Котєльнікова — основи основ нанотехнологій; на малюнку — червона лінія — лінія, що не заважає; дві огидні зелені лінії — лінії, що так і намагаються закрити собою частину ґраток

Застосувне практикування

Незважаючи на клясичне «нєвпіх*й нєвпіх*ємоє», Ексель-Йоксель-Моксель знайшов практичне застосування в середовищі як тумбо-юмбо, так і не лише у різних галузях:

  • батхьорінгу
  • бухгальтєрінгу
  • адьюльтєрінгу
  • альфонсінгу
  • вштанипудінгу
  • куннілінгу
  • мєнагерінгу в морской бой
  • а також — солітьорінгу, пасьянінгу і дуракінгу.

Перевірений істочнік повідомляє, що наноексельтехнології застосовувалися напередодні Помаранчевої Еволюції з метою спочатку виведення, а потім — введення і задовбування діоксинових бджіл.

Примітки

  1. Мольдавського куркулятора створили вперше Молдавські диверсанти, використавши для дівайсу бачок від непрацюючого «Мінська», одну (здається, ліву, як більш покоцану) лижву і нижню чверть від лопати (таємний заводський шифр гостарбайтерприйомки «Шухля-Раз»)

Випадкова вікі